Overslaan naar content

Customer experience manager

Op locatie, Hybride
  • Oostkamp, Vlaams Gewest, België
Customers (Guests)

Functieomschrijving

Over HUSWELL

HUSWELL is geen standaard hospitality bedrijf. Bij HUSWELL maken we gebruik van data en innovatie om tweede verblijven en vakantiewoningen om te zetten tot lucratief vastgoed volgens onze 4 “benefits”: Time, care, experience & profit.

We schitteren in de korte termijn verhuur (lees: we doen het 25% beter dan onze concurrenten!) en doen dit met de beste technologieën die zelfs Elon Musk jaloers zouden kunnen maken. Net als hoe SpaceX de ruimtevaartindustrie heeft getransformeerd met baanbrekende innovaties en technologieën, zet HUSWELL zich in om de hospitality-sector te vernieuwen. We streven naar niets minder dan revolutionaire vooruitgang in hoe wij vastgoed beheren, waardoor we niet alleen de efficiëntie maximaliseren maar ook de ervaringen van onze klanten verbeteren.

Maar HUSWELL is meer dan een job alleen, we zijn een echte familie. Zo’n familie waar we elkaars huisdieren bij naam kennen en legendarische teambuildings organiseren.

Ben je klaar om aan boord te gaan van onze hospitality raket, klaar om nieuwe hoogten te bereiken in de wereld van tweede verblijven en vakantiewoningen?

Je functie als customer experience manager: 

Strategisch optimalisator met people management skills voor uitzonderlijke ervaringen

Als customer experience manager bij HUSWELL ben je de spil in het verbeteren en optimaliseren van de “experience” voor gasten van onze accommodaties, je bent een essentiële pijler die de kern vormt van HUSWELL's waardeproposities aan zijn klanten. Jouw rol is dus cruciaal in het strategisch vormgeven van onvergetelijke customer journeys, waarbij je niet alleen gericht bent op het ontwikkelen, maar ook op het identificeren en implementeren van verbeteringen om de klantervaring en de klanttevredenheid te verhogen.

Dit is wat je te wachten staat: 

  • Customer pleaser: je focus ligt op de tevredenheid bij onze gasten. Maak surveys, contacteer hen, doe wat je moet doen om te weten te komen hoe we hun ervaringen nog beter kunnen maken. 
  • Strategisch mastermind: Stratego is niets in vergelijking met de innovatieve roadmap die jij weet uit te bouwen voor departement customers.
  • Techslet (pardon my French): je bent fan van tech en gaat steeds verder zoeken tot je de ideale tech solution voor HUSWELL gevonden hebt. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor alle systemen waar het team mee werkt en zorg je voor de beste opleiding in efficiënt gebruik ervan. 

  • Upselling goeroe: je hebt oog voor opportuniteiten en creëert nieuwe mogelijkheden voor HUSWELL.

  • Omarm flexibiliteit: vergeet de 9 to 5 sleur, het gaat hier om resultaten (en ook wel een paar killer team building shenanigans).


Wat breng je mee aan superkrachten?

  • Eerdere ervaring in een customer experience rol en digitale vlotheid is niet alleen mooi meegenomen, maar een must!

  • Gedreven astronaut met een commerciële mindset en een empathisch vermogen. 

  • Communication HERO: je Engels en Nederlands zijn onberispelijk. Frans en elke andere taal is een groot pluspunt.

  • Relatietherapeut (of iets dergelijks): onderhoudt de banden met het customer support team en versterk de relatie met elk departement bij HUSWELL.

  • Data detective: ontrafel de customer journey met je analytische skills en maak er een constant verbeterproces van. 


Waarom HUSWELL? Het is niet voor iedereen... 
  • Comfortzones? Niet aanwezig. We dagen de status quo uit en moedigen het nemen van risico's aan. 

  • Alles volgens het boekje doen? Wij geloven in ondernemende astronauten, niet in robots. 

  • Constant de tijd in het oog? Flexibiliteit is key (denk aan onze geweldige team uitjes die verder gaan dan de lunch).

Als je klaar bent om het gewone achter je te laten en te groeien met een geweldig en gedreven team, dan is HUSWELL iets voor jou.


Wat mag je van ons verwachten?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen, kortingen bij HUSWELL verblijven, hospitalisatieverzekering, werken vanuit het buitenland...

Door ons betaalde opleidingen & trainingen (we investeren in jouw groei!).

Team buildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.

Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL familie zal je samen met een gedreven en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan. Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.



Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be

Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren.

Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be


Op locatie, Hybride
  • Oostkamp, België
Customers (Guests)

of

Apply with Indeed onbeschikbaar